Zwrot

1. Jeśli zamówiony produkt nie spełnia Twoich oczekiwań zamówione produkty możesz odesłać go do sklepu internetowego w ciągu 14 dni od daty ich dostarczenia. Jest to warunek konieczny do uzyskania zwrotu gotówki.

2. Zwracany towar musi być w stanie niezmienionym, tj. musi posiadać oryginalne etykiety oraz nie powinien nosić znamion użytkowania.

3. Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych jako przesyłki pobraniowe.

4. W przypadku zwrotu zwracane są koszty stanowiące równowartość najtańszego sposobu doręczenia przesyłki do klienta. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez przedsiębiorcę, np. przesyłkę kurierską zamiast pocztowej, to przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Zwraca mu równowartość kosztów, jakie ponosi się przy przesyłce pocztowej. Art. 34 ust. 2 ustawy stanowi też wyraźnie, że konsumenta obciążają tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. To zaś oznacza, że płaci za zapakowanie i odesłanie towaru do sprzedawcy. 

Konsument ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez przedsiębiorcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem.

5. Towary kupione w sklepie internetowym lub za pośrednictwem konta "Fantazja-UDF" Allegro, należy zwrócić wraz z dowodem zakupu (faktura/paragon), oraz z wypełnionym formularzem zwrotu dostępnym w zakładce "Zwrot" na stronie www.fantazjadladomu.pl. Zwracane towary należy odesłać przesyłką opłaconą z góry na poniższy adres:

"Fantazja" Cyran Andrzej 

Złotniki 17, 39-300 Mielec

 W ciągu 14 dni po otrzymaniu przez nas paczki otrzymasz zwrot należności za produkt/y na konto bankowe.