Reklamacja

1. Jeśli stwierdzisz, że zamówiony produkt posiada wady lub posiada wady nie wymienione w opisie, możesz zamówione produkty zwrócić do sklepu internetowego w ciągu dwóch lat od daty ich zakupu. Jest to warunek konieczny do uzyskania zwrotu gotówki bądź wymiany.

2. Nie przyjmujemy reklamacji wysłanych jako przesyłki pobraniowe.

3. W przypadku reklamacji zwracane są koszty stanowiące równowartość najtańszego sposobu doręczenia przesyłki do klienta. Jeżeli konsument wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób oferowany przez przedsiębiorcę, np. przesyłkę kurierską zamiast pocztowej, to przedsiębiorca nie jest zobowiązany do zwrotu konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. Zwraca mu równowartość kosztów, jakie ponosi się przy przesyłce pocztowej. Art. 34 ust. 2 ustawy stanowi też wyraźnie, że konsumenta obciążają tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. To zaś oznacza, że płaci za zapakowanie i odesłanie towaru do sprzedawcy. 

4. Towary kupione w sklepie internetowym lub za pośrednictwem konta "Fantazja-UDF" Allegro, należy odesłać wraz z dowodem zakupu (faktura/paragon), oraz z wypełnionym formularzem reklamacji dostępnym w zakładce "Reklamacja" na stronie www.fantazjadladomu.pl. Reklamowane towary należy odesłać przesyłką opłaconą z góry na poniższy adres:

"Fantazja" Cyran Andrzej 

Złotniki 17, 39-300 Mielec

 W ciągu 14 dni po otrzymaniu przez nas paczki otrzymasz informacje o decyzji w sprawie twojego zgłoszenia reklamacyjnego.