Pytania Klientów - fantazjadladomu.pl

Pytania Klientów

 
A. CENA DOSTAWY
Pocztex Kurier48 przedpłata, koszt przesyłki przy płatności z góry za zamówienie wynosi 10,00 zł. Paczka do 30 kilogramów.
Pocztex Kurier48 pobranie, jako przesyłka płatna przy odbiorze 16,00 zł. Paczka do 30 kilogramów.
W przypadku zamówień hurtowych cena dostawy jest ustalana indywidualnie.
 
B. CZAS DOSTAWY
Standardowo czas dostawy wynosi 48h od dnia nadania. W okresie świątecznym może jednak ulec wydłużeniu do pięciu dni roboczych.
 
C. CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi 1-3 dni roboczych (od poniedziałku do piątku), w przypadku braku towaru na stanie bądź braku dostępnego koloru klient zostanie poinformowany telefonicznie bądź przez wiadomość e-mail. 
 
D. CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ ZAKUPIONY TOWAR?
- Tak, więcej informacji w dziale Zwroty.
 
E. CZY MOŻLIWA JEST WYSYŁKA ZA GRANICĘ?
- Tak, należy jednak wcześniej skontaktować się poprzez e-mail: zamowienia.fantazja@o2.pl, koszt wysyłki zagranicznej ustalany jest indywidualnie.
 
F. ZAKUPIONY PRZEZE MNIE TOWAR JEST WADLIWY, CO ZROBIĆ?
-  Towar wraz z dowodem zakupu i formularzem reklamacji należy odesłać na adres korespondencyjny firmy. Więcej informacji w dziale Reklamacje.

G. JAK SKONTAKTOWAĆ SIĘ Z OBSŁUGĄ SKLEPU?

- Napisz do nas wiadomość poprzez FACEBOOK, LUB napisz wiadomość na adres: zamowienia.fantazja@o2.pl

H. CZY SZYJEMY FIRANY NA WYMIAR?

- Aktualnie niestety nie mamy w ofercie usługi szycia firan na wymiar. 

I. DLACZEGO NA PRZESYŁCE JEST PODANA WAGA PACZKI 30KG?

- Wynika to z rodzaju umowy zawartej pomiędzy naszą firmą a doręczycielem. Cena wysyłki jest taka sama (dotyczy terytorium Rzeczpospolitej Polski) niezależnie od gabarytu oraz wagi zamówionych produktów.

J. ZAMÓWIŁEM, A NIE OTRZYMAŁEM NUMERU KONTA?

- Numer rachunku bankowego zostanie wysłany w kolejnej wiadomości, po zweryfikowaniu dostępności produktów. Spowodowane jest to prowadzeniem przez firmę sprzedaży na wielu platformach handlowych.

K. KODY RABATOWE, JAK DODAĆ?

- Po dodaniu do koszyka wybranych produktów. W rubryce kod rabatowy podają państwo KOD (tylko duże litery i cyfry). Następnie klikają państwo zapisz. Rabat zostanie naliczony od całego zamówienia. W przypadku problemów prosimy o kontakt poprzez FACEBOOK, LUB  wiadomość na adres: zamowienia.fantazja@o2.pl.  WAŻNE!!! RABAT NIE DOTYCZY KOSZTÓW WYSYŁKI!!!